Registracija

Registrujte novi nalog.

Ako ste već ranije registrovali nalog, ulogujte se.

Ukoliko ste ranije otvorili nalog preko Facebook-a ili Twittera prijavite se ovde. Otvaranje novih naloga na ovaj način nije više moguće.

Isprobaj igre bez prijavljivanja

Mozete anonimno probati sve igre, ali Vam se neće uračunati poeni. Izaberite linkove na vrhu stranice da igrate igre.






Spojnice za 3. mart

Zbog greške u igri spojnica za 3. mart 2010. odlučili smo da svim takmičarima omogućimo da ponovo odigraju ovo igru. Naravno, uz izmenjene parove za spajanje. Prihvatite naše izvinjenje za propust. Hvala na razmevanju.

Postavio Supervizor, 03.03.2010.

Komentari

Ne znam u cemu je bio problem sa spojnicama???? Meni su priznati tacni odgovori i cini mi se da sam u nekom komentaru procitala da su ljudi imali Dzimi Hendriksa i Morisona, a meni su se oni pojavili u jednoj ranijoj spojnici, isto godine koje su doziveli rok muzicari. - imagine 2010-03-03

U Asocijacijama za 3. mart nije mi prihvaćeno rešenje kolone B u množini. Iskobeljao sam se nekako, ali dodajte to kao mogućnost zbog ostalih igrača. - ZALAZAK SUNCA Mladenovac 2010-03-03

Odlično, ovo sad mi je sve tačno, a baš sam se iznervirao danas jer sam znao većinu odgovora. - Filip Blagojevic 2010-03-03

serem vam se na novi server, otkako ste na njemu po stoti put dobijam 0 poena u nekoj igri, internet veza mi radi super sa svim ostalim sajtovima, ali sa vama nikako. Hocete li srediti to vec jednom, nemoguce je da se to desava samo meni. resim recimo slagalicu rec od 10 slova. odgovor od vaseg servera izostane, sve ostalo radi. kad pokusam da ucitam ponovo stranu, izadje 0 poena. sjajan vam je server svaka cast - dule a 2010-03-03

Ispada da stalno nesto zakeram, ali u danasnjoj igri ko zna zna ponovo imate pogresno formulisano pitanje. Po meni da bi odgovor bio tacan pitanje je trebalo da glasi: "Ko je PRVI rekao "pisi kao sto govoris..."" - Meda 2010-03-04

@Meda, mislili smo i mi tako, ali otkud da znamo da je bas on prvi to rekao, mozda je neko rekao isto, onako slucajno kroz razgovor ;) - Supervizor 2010-03-04

@dule: malo preterujete, u poslednjih 250 igara sto ste odigrali Vam se to desilo svega 6 puta. - Supervizor 2010-03-04

@Supervizor, ok ali otkud onda znamo da to nije rekao i neko od drugih ponudjenih (u stvari za neke i znamo da su rekli) :-) - Meda 2010-03-04

Kako da odigram spojnice za 03. i 04. mart ponovo. I meni se par puta desilo da ne mogu da odigram neku igru zbog blokade pa dobijem 0 poena. - snevanja 2010-03-04

@Meda: da, postoji vise tacnih odgovora, ali samo 1 se priznaje :D - Supervizor 2010-03-04

@snevanja: koliko vidimo, vi ste odigrali i jedne i druge spojnice i dobili 12 i 8 poena. Dakle, nije u pitanju isti problem. Vidimo da Vam je blokirala igra ko zna zna pre par dana, to mozete odigrati ponovo. - Supervizor 2010-03-04

„E, nemoj da me lažeš“ što reče jedan moj rođak. Pa kako onda NEKI imaju po 200 i kusur poena za taj dan? - jagodinsky 2010-03-04

u pravu ste nije bilo 100 puta, ali je ipak iritirajuce, ispali ste fer, hvala - dule a 2010-03-04

U IGRI "KO ZNA ZNA" ZA 4.3. ILI STE VI NAPRAVILI GRESKU ZA TRECE PITANJE ILI SU MENE CEO ZIVOT POGRESNO UCILI - Jelica Ikovic 2010-03-04

U VEZI PONOVNOG IGRANJA SPOJNICE ZA 03.03. - MENI TO NIJE OMOGUCENO. KADA CE TO BITI MOGUCE? - Jelica Ikovic 2010-03-04

@Jelica, izgleda da su vas lose ucili. Vuk je samo preuzeo to pravilo od drugoga. - Supervizor 2010-03-04

@Jelica, to je bilo omoguceno samo igracima koji su odigrali neispravne spojnice (pre 11h prepodne). - Supervizor 2010-03-04

Boze, kakve sve spojnice necu videti... Shvatio bih da ste npr. stavili likove na nasim novcanicama... Ali ko zna likove na americkim, pobogu??? I koga to uopste zanima??? - gilens 2010-03-05

Postovani u igri slagalica za 04.03.2010.god., nije mi priznata reč USTOPIRATI, koja je svršeni oblik glagola STOPIRATI (eng. stop, fr. stopper) ...Primer - Novozelanđanka Čeril Dadfild (18) verovala je da će najlakše ustopirati automobil ako vozačima pokaže grudi, ali je to umalo platila glavom. ... Ovakvih primera je bezbroj. Molim Vas da ispravite PROPUST.
S poštovanjem.

Andrej & Tata - Andrej & Tata 2010-03-05

@zorka: vec ste odigrali spojnicu koju treba. Mogucnost da igraju ponovo su dobili samo oni igraci koji su igrali neispravnu spojnicu. - Supervizor 2010-03-05

Juce u igri "Moj Broj" imao sam tacan rezultat ,ali sistem je blokirao.Vidim da jos neki igraci imaju isti problem.Zbog toga sam i imao neke smesne rezultate,jer me mrzi da svaki put trazim da mi ponovite igru.Svaka cast na ulozenom trudu,ali stari server je bio mnogo bolji. - Stefan Zdravkovic 2010-03-05

@Tata Vrlo adekvatna rečenica da približite rec "ustopirati" Andreju :-D hahaha - Fellow 2010-03-06

Odigrala sam, ali igrajte vi a da ne vidite sta igrate kad su kolone jedna ispod druge. - snevanja 2010-03-07

pozdrav supervizoru i ako mogu da ga zamolim da mi ukoliko je moguce ponovi igru MOJ BROJ jer nije htela da se ucita tj. ucitavala se dugo pa su na kraju izasli brojevi ali vreme nije teklo tako da nije mogla da se odigra. - Djordjevic 2010-03-07

Da li ce ubuduce u igri spojnice biti kolona ispod kolone? Odigrala sam igru koja je neki dan bila blokirana ali sam dobila 80% poena. - snevanja 2010-03-07

@smsrdan: mora da nesto niste dobro kucali, jer je OSAM (slovima) definitivno dozvoljeno kao odgovor (upravo smo probali i radi). - Supervizor 2010-03-08

Желим да вам се захвалим на томе што сте ми омогућили да квалитетно проводим своје слободно време.Само наставите тако. - Сани бој 2010-03-08

valjalo bi da resite da ljudi ne dobiju 0 poena zbog Vaseg servera ili cega vec. Hvala - attila bujdoso 2010-03-08

Pridruzujem se kritikama na racun servera, i meni se desavalo par puta da "izvisim" sa 0 poena. Takodje mi se desava u igri "skocko" da pojedini znaci nisu trenutno aktivni,odnosno ubijem se klikcuci dok prorade, a sekunde za to vreme isticu bez zastoja. - Oljenjka 2010-03-08

Upravo mi nije priznata reč KONTISTA za 06.03. a ima je u Rečniku srpskoga jezika Matice srpske(565 strana) i Velikom rećniku stranih reči i izraza I.Klajna i M.Šipke(650 strana). Očekujem da je i vi priznate. Pozdrav! - Veselin 2010-03-08

sve pohvale za danasnju asocijaciju! - Fellow 2010-03-08

"Quit, don't quit... noodles, don't noodles..." : ) - fourty 2010-03-08

@Veselin: slucajno smo obrisali rec umesto da dodelimo poene. Molimo Vas da odigrate igru ponovo. Hvala. - Supervizor 2010-03-08

Danas server nije poslao podatke kad sam odigrao spojnice cekao sam par minuta i nista se nije desilio i upisana mi je 0.Ako je moguce da odigram ponovo. Uapred hvala! - Gale Djordjevic 2010-03-09

Pa,stvarno! Najpre je ucitavana slagalica 10 minuta, a onda nije pokrenuto vreme sledecih 10 i ja sam morala da odem. Nema smisla. - Nada&Ivan; 2010-03-09

Nije mi priznato u asocijacijama resenje kolone A u mnozini,ni resenje kolone D koje sam pogodio!!!Jedino ako sam pogresno ukucao reci,mada ne verujem nije mi se to do sada dogadjalo!!! - mladenbg 2010-03-09

Danas mi nije priznata sastavljena reč u igri slagalica,ISTRČAVATI,za koju smatram da je potpuno ispravna.Molim da se ovo reguliše.
Korisnik Profisto - Profisto 2010-03-09

pa i reč SVAŠTARITI ne priznajete, baš svašta!!!! - Горан Милић 2010-03-09

'Ajde da probam da ne otkrivam današnju asocijaciju, a da se požalim. Rešenje jedne od kolona je ime i prezime koje sadrži slovo 'š'. Ja sam probao samo prezime, i to sa slovom 's' umesto 'š' i nije mi priznato. Da li ste ostavili opciju sa prezimenom bez 'š', ili sam ja napravio grešku u kucanju? - Цане Вукић 2010-03-10

@petar: priznaju se obe varijante, ne znamo zašto vama nije radilo. - Supervizor 2010-03-10

Verovatno sam pogrešio u kucanju... Hvala... - Цане Вукић 2010-03-10

Sve pohvale za danasnju asocijaciju. - Donald 2010-03-10

Upravo sam odigrala igru slagalica, ali se igra zakocila i kompjuter ni je izbacio 0 poena.Moze li se ovo korigovati? - zox62 2010-03-10

Odigrala sam i igru brojeva, ali opet ista stvar, kompjuter je izbacio 0 poena i kao da se opet zakocio.Pomoc? - zox62 2010-03-10

@zox62: probajte ponovo - Supervizor 2010-03-10

Malopre sam odigrao slagalicu za 9.mart i server je zakočio, pa dobih nulu, Može li se to popraviti? - exy 2010-03-10

Da li su i mene pogresno ucili celog zivota da Sabac nije na Savi... Nije mi priznat odgovor u igri ,,Spojnice" pa vas molim da mi objasnite zasto..hvala - ADNAN DRUSTINAC 2010-03-10

@Adnan: mozda najbolje da odete u Sabac da proverite. Doduse, nije na Savi koliko je npr. Novi Sad na Dunavu, ali nije ni daleko (jedno 300 metara mozda?). Sabacka tvrdjava i stari grad je definitivno na samoj obali. Mozda Vam neki sapcani mogu reci preciznije. - Supervizor 2010-03-11

@Ctl Fellow : hvala za prekjucerasnju asocijaciju.:)
@Supervizor: mislim da je u danasnjim pitanjima za ko zna,zna,vezanim za ples napravljen mali previd,jer ako se ne varam cak tri plesa od ponudjenih vode poreklo sa Kube...Nadam se da sam dobro procitao pitanje...:) - Aleksandar Tot 2010-03-11

Nisam uspeo da odigram Slagalicu :-(
Nije mi ni učitao slova, a već sam dobio 0. - Vlada T 2010-03-11

Supervizore, procitajte komentar bolje, ja sam odgovorio da SABAC JESTE NA SAVI ALI MI NIJE PRIZNATO KAO TACNO. Sabac JESTE na Savi. - ADNAN DRUSTINAC 2010-03-11

@Vlada, sledeci put uradite "Refresh" ili "Reload" stranice pa cete moci. Odnedavno ovo dozvoljavamo ako igra uopste nije zapoceta. - Supervizor 2010-03-11

@Aleksandar, potpuno ste u pravu. Izgleda da cemo od sada morati bas svako pitanj da proveravamo, ovo vec vise nema smisla. - Supervizor 2010-03-11

@Adnan: zasto ste onda u komentaru napisali "ucili celog zivota da Sabac nije na Savi", zasto niste napisali "ucili celog zivota da je Sabac na Savi"? U svakom slucaju, ne mozemo sada da pronadjemo to pitanje, znate li kako tacno glasi, tj. za koji datum ste igrali igru? Ne bi nas cudilo da se pita nesto tipa "Koji grad nije na Savi" ili slicno, jer igraci cesto previde to "nije" - Supervizor 2010-03-11

Danas ste u igri "Ko zna zna" ponovo imali pitanje sa tri tacna odgovora. Pitanje je bilo o covekolikim majmunima. I simpanza i orangutan i gorila pripadaju covekolikim majmunima: http://sh.wikipedia.org/wiki/Čovjekoliki_majmuni.
I pitanje o izumrloj ptici trkacici je imalo dva tacna odgovora: i dodo i moa su bile ptice trkacice. Stvarno biste trebali malo bolje proveravati pitanja koja dobijete od takmicara. Dva tacna odgovora koja se boduju kao netacna nose -12 poena (oduzimaju se po 2 za netacan odgovor i ne dodeljuju po 4 za tacan)! - Meda 2010-03-12

danas sam odigrao igru skocko ali podaci nisu otisli na server molim vas da mi omogucite da ponovo odigram hvala - Gale Djordjevic 2010-03-12

Upravo sam hteo da napisem isti prigovor kao Meda. Nije prvi put, ali u istoj igri dva takva pitanja... - Цане Вукић 2010-03-12

slazem se sa medom. upravo sam hteo da dodam komentar u vezi sa covekolikim majmunima, ali vidim da je to vec neko primetio. - bresian 2010-03-12

Ja danas uopšte nisam imao pitanje sa čovekolikim majmunima. Izgleda da sam dobio rotaciju pitanja. - Miško Brada 2010-03-12

@Miodrag: nije to u pitanju, vec smo izbacili to pitanje jer nije dobro - Supervizor 2010-03-12

zbog cega sam ja dobio mogucnost da ponovo odigram igre
- MILAN 1997 2010-03-12

@ Supervozor:U igri Ko zna zna od juce postoji greska u pitanju koji je glavni grad Butana.Odgovor je Timbu a ne Timfu.Delom zbog toga sam dobio -2 poena . - Mikser 2010-03-12

Da li je moguce da opcija "dodaj komentar" bude na vrhu stranice a ispod da idu prvo noviji komentari da nemoramo da idemo na dno stranice? - Gale Djordjevic 2010-03-12

Hvala što ste mi omogućili da ponovo odigram jučerašnje Spojnice.
MIslim da nisam moga da odigram nikako jer stranica nije htela da se učita par minuta pošto sam kliknuo na start, a kad sam kliknuo na Refresh dobih 0. - Vlada T 2010-03-12

Hvala za igru... Super je !!! Ko radi taj i gresi ;) .. - MICYMICA 2010-03-12

Sajt gde se pominje reč RATONOSNE. http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Deveti-mart-krik-bune-i-nade.lt.html
- Zloćko 2010-03-13

Sta znaci danasnja rec u slagalici"divergentan" nisam uspeo da pronadjem znacenje - Gale Djordjevic 2010-03-14

@Gale: divergentan je suprotno od konvergentan. Evo, na primer kako se primenjuje termin u matematici - Supervizor 2010-03-14

@ Supervizor:U igri Spojnice od juče spojio sam Rokoko sa druga polovina 18.veka a kada je isteklo vreme pored toga para stajao mi je znak x(netacno) a odgovor je bio tacan.A osim toga,rokoko je trajao od 1720. do 1780.godine sto nije 2.polovina 18.veka.A na kraju ste mi dali poene za taj par. - Mikser 2010-03-14

U igri ko zna zna od 6. septembra 2009. (koju sam btw malopre igrala :) ) nije mi priznat odgovor da je anarhija protiv vladavine, a to je bio tačan odgovor! U čemu je stvar? :) - Branis 2010-03-14

u igri slagalica mi niste priznali izraz KUKICANJE, a u jednoj od igara KO ZNA ZNA trazili ste drugi izraz za rijec heklanje(a to je kukicanje) - zorka kasikovic 2010-03-14

@Branis: ili ste lose kliknuli misem ili Vas racunar nije dobro registrovao, jer to jeste tacno odgovor i priznat je takav svim ostalim takmicarima. - Supervizor 2010-03-14

@zorka: kada ste igrali tu slagalicu? Rec svakako treba da bude priznata, ali ne mozemo da pronadjemo da ste uneli tu rec u poslednjih 100 igara sto ste igrali (nemamo istorijat pre toga) - Supervizor 2010-03-14

Danas mi nije priznata reč TRONOŽNA. Koliko ja znam ta reč postoji npr tronožna stoličica ili su me pogrešno učili. - snevanja 2010-03-16

To je ustvari slagalica od juče 15.03.2010. - snevanja 2010-03-16

@snevanja: koliko mi vidimo, rec Vam je priznata. - Supervizor 2010-03-16

u asocijacijama za danas kolona D otvaram skakavac ali mi ne prihvata odnosno odbija kao netacno ZASTO1 - veljko savić 2010-03-16

@veljko, ne znamo, mozda je neki problem do Vaseg browsera. Resenje je stvarno skakavac. - Supervizor 2010-03-16

Asocijacija vam je danas glupa do bola. - imagine 2010-03-17

Strasno glupa asocijacija. - tijana 2010-03-17

Da li je neko resio danasnju asocijaciju? Molim idejnog tvorca danasnje asocijacije da vise ne salje ovakve gluposti!!!! - Gale Djordjevic 2010-03-17

Ja sam je rešio.. i to samo zbog toga što me je rešenje kolone B asociralo na to. Da sam kojom nesrećom prvo otvarao C i D, nikad ne bih pogodio.
Ironično, sa ovako lošom asocijacijom uspeo sam da oborim svoj dnevni rekord. :) - Милан Миловановић 2010-03-17

Meni danas nije priznata riječ "preigrati"... ja mislim da je ispravna riječ.. a što se tiče asocijacija poslednjih dana su katastrofa... - Vladan Lukić 2010-03-17

@Vladan: ne znamo gde ste gledali, ali mi vidimo da je reč priznata - Supervizor 2010-03-17

U trenutku igre nije bila priznata, ali sad jeste..vidjeo sam..hvala! - Vladan Lukić 2010-03-17

Dakle,nasla sam se danas u istoj situaciji kao i "tijana" "imagine" i Gale u jucerasnjoj igri asocijacije.Danasnja je asocijacija glupa za medalju i to zlatnu.Mogu da razumem utripovane idejne tvorce,ali ne mogu one koji su je prihvatili i postavili ovde.Koji moj imaju veze "Los Andjeles" "guster" itd. - Oljenjka 2010-03-18

@Oljenjka: misljenja smo da je danasnja asocijacija jedna od boljih. Možda nije za prosečnog igrača, i verovatno mlađe generacije ne znaju baš ništa od Doors-ima, a ni Bitlsima, Elvisu, a verovatno ni o grupi Queen itd. Verovatno bi Vam više odgovarala neka asocijacija gde je konačno rešenje Jelena Karleuša ili Seka Aleksić? U principu, mogli bi i to da prihvatimo ako neko pošalje... ;) - Supervizor 2010-03-18

Meni nije prihvatilo kao konačno riješenje u D koloni Val Kilmer, ali nema veze, a da pretjerujete sa ovakvim asocijacijama to jeste..to bi isto bilo kad bih ja sad napravio asocijaciju za recimo nekog igrača Šahtjora, nađem mu nadimak, povežem 4 pojma sa tim, tako i klub u kome igra, pa državu odakle je itd, ima ljudi koji ne prate sport pa nikada ne bi pogodili.. - Vladan Lukić 2010-03-18

Tako je, Supervizore! Inače, asocijacija je vrlo dobra. Pozdrav - Miško Brada 2010-03-18

Moram da se umesam u raspravu koja se tice danasnje asocijacije. Nisam je pogodila i ne znam zasto ali bi mene za Jim Morrisona pre asociralo Pariz ili vatra, ne znam. A sto se tice kolone D i ona je nategnuta jer je vecina izlistanih filmova imala vise verzija pa samim tim i vise glumaca, ali neka bude da ih Val Kilmer povezuje. Meni kada kazete SVETAC to je Rodzer Mur nikakav bledi Val Kilmer. Usput sam iz mladje generacije. - imagine 2010-03-18

Umesto sto vredja igrace ( konkretno Oljenku) Supervizor bi mogao da objasni i nama koji slusamo tu muziku kakva je veza izmedju Jim Morissona i gustera. Nijedna pesma niti album ne nosi to ime, osim sto se pominje u jednom tekstu. - Gale Djordjevic 2010-03-19

@Gale Djordjevic : Jedna od najpoznatijih pesama Dorsa zove se "The Celebration of the Lizard", a Morisona su zvali "Kralj guštera" (Lizard King) - exy 2010-03-19

moram prokomentarisati da su vam asocijacije u poslednjih nekoliko igara veoma teske,danasnja posebno. pozdrav - zorka kasikovic 2010-03-19

@Gale: stvarno nismo nikog mislili da vređamo, u pitanju je bilo samo malo sarkazma, a i to polušaljivo, jer ćemo stvarno da prihvatimo asocijaciju sa konačnim rešenjem Jelena Karleuša ako je neko pošalje i bude ispravna. - Supervizor 2010-03-19

@imagine: u pravu ste, kada malo bolje pogledamo asocijaciju, verovatno bi mnogo bolje bilo da je stavljen Pariz umesto L.A., a i za Val Kilmera bi možda bolje bilo da je stavljen na primer Betmen kao asocijacija. Ali sada su već svi odigrali... c'est la vie. - Supervizor 2010-03-19

@Supervizor. Betmen je meni pre asocijacija na Dzordza Klunija ili cak na Majkla Kitona. A mislim da je i Los Andjeles sasvim dobra asocijacija zbog pesme L.A. Woman. Medjutim, tome nikad kraja, valjda se zato i zovu asocijacije, nekog asocira a nekog ne :). - Meda 2010-03-19

Sta se desilo sa asocijacijama, svaki dan sve gore i gore... Molim supervizora da se mane sarkasticnoih odgovora i da malo poradi na tome da asocijacije budu bolje... - Pahuljica 2010-03-19

Iskvarili ste spojnice, svaki drugi dan stvari iz nekih toliko uskih oblasti, i asocijacije, umesto tog sarkazma bolje prihvatite kritike i malo bolje kontrolisite to sto vam je poslato. - tijana 2010-03-19

Mislim da u Asocijacijama nebi trebelo da se postavljaju imena ličnosti (iz bilo kojih oblasti) za krajnja rešenja, već samo opšti pojmovi (stvari, pojave, itd....) - momir56 2010-03-19

Ako se nastavi sa ličnostima (likovima) mnogo će se zagužvati.... - momir56 2010-03-19

Pozdrav svima,pa i Supervizoru.Nisam uvredjena,naprotiv.Vase supervizorsko svrstavanje mene u mladje generacije i jos i poklonike lika i dela doticnih dama nase estrade,govori vise o Vama i predrasudama i kliseima kojima robujete.Verovali ili ne,rodjena sam sezdesetih godina, u vreme kada je Dzim Morison ziveo,odrastala uz dzez,bluz,rokenrol i eventualno evergrin.Nisam obozavalac novokompovane muzike,niti pak zameram onima koji to jesu. - Oljenjka 2010-03-19

:( A ja baš hteo da pohvalim današnju asocijaciju, kad sad pročitah ovolike negativne komentare.
Ličnost koja stoji iza tačnog odgovora se smatra jednom od dva najveća (ili bar najuticajnija) pisca naučne fantastike svih vremena, pa bi trebalo biti koliko-toliko poznato većini ljudi.

Što se tiče Morisona, krivo mi je što nisam pogodio, ali nije mi palo napamet da rešenja kolona pretvaram u engleske varijante. Da je stajalo lizard i doors umesto guštera i vrata, teško bi bilo nepogoditi. :D - Милан Миловановић 2010-03-19

Za ime doticnog SF pisca nije cuo NIKO od ljudi koje sam juce pitao, a koje smatram za siroko obrazovane i informisane. Znaci, ne da nisu znali ko je u pitanju, nego ni za ime nisu culi. Ja bih, na primer, reako da se radi o nekom Romu, makedonskom bokseru... :D - Цане Вукић 2010-03-20

Genijalna asocijacija. Sto se tice Asimova, on je izuzetno poznati pisac SF romana. - imagine 2010-03-20

@petar_m: pitajte iste osobe da Vam navedu imena bilo koja 3 poznata pisca naucne fantastike. Verovatno ni to nece NIKO od njih znati. - Supervizor 2010-03-20

Pa, naravno da ne bi znali, kao sto, verovatno, ne bi znali ni imena najpoznatijih svetskih meteorologa, alpinista ili reditelja porno filmova... To bi znali samo ljudi koji se izuzetno interesuju za te teme... :) - Цане Вукић 2010-03-20

Oni koji se izuzetno interesuju u te teme znaju bar 20-ak pisaca tog žanra. :D

A imena Artura Klarka i Isaka Asimova su ipak poznatija širem krugu ljudi od najpoznatijih meteorologa ili apinista. Za reditelje porno filmova već ne bih smeo da se opkladim. :D

Da ne davim previše oko ovoga, mogao bih da opravdam slabiju popularnost Asimova time što je tek krajem 2009. godine objavljeno rezidanje originalne zadužbinske trilogije. Pre toga, poslednja izdanja na srpskom su izašla još davnih 80-ih i početkom 90-ih godina (a bilo je najmanje 20 naslova). Za razliku od njega, Klark je bio izdavan u vreme ratova, sankcija, pa je stekao (održao) veću popularnost. - Милан Миловановић 2010-03-20

Ako ti široko obrazovani nisu čuli za Isaka Asimova, to može samo da znači da imaju propust koji bi trebalo nadoknaditi ;-)
Isto tako ste mogli da ne čujete i za Stivena Kinga, npr. - Vlada T 2010-03-20

Eeeee, iako me fantastika uopste ne zanima, za Artura Klarka i Stivena Kinga sam ne samo cuo, nego otprilike i znam ko su i sta su... Ukucajte u google-u imena ove dvojice i uporedite broj pogodaka sa Asimovim. Neuporedivo. ;-) To, naravno, ne znaci da bih resio asocijaciju sa njihovim imenima kao konacnim resenjem. :D A i bolje su ovakve asocijacije (gde se nauci nesto novo) nego one sa varijacijama na temu telefona, zica, satova, pasa, zvezda itd... Igramo se... I, da, ne mislim da je 'propust' to sto do sada nisam cuo za ime Isak Asimov. ;-) - Цане Вукић 2010-03-20

A tek današnja asocijacija, Bože ti sačuvaj... - Vladan Lukić 2010-03-20

Asocijacija za 21.03.2010. je već bila u septembru 2009. Igrom slučaja sam je otvorila tek pre neki dan. - Jelica Ikovic 2010-03-21

@Jelica: u pravu ste, bila je jedna vrlo slićna asocijacija. Međutim, nisu potpuno iste tako da ih naš sistem nije detektovao kao duplikat. - Supervizor 2010-03-21

Opet greska. Bitka na Sutjeci nije bila sesta neprijateljska ofanziva! Ponovo mi otkinuste 6 bodova :) - Meda 2010-03-22

@Petar_m - bez uvrede, ali ako Vi "otprilike" znate ko su i šta su Artur Klark i Stiven King nije ni čudo što Vi i prijatelji Vam ne znate ko je Isak Asimov... - Stanko 2010-03-22

@petar_m: verovatno niste ispravno kucali ime za pretragu, jer Isaac Asimov definitivno ima vise stranica na guglu nego Arthur Clarke. - Supervizor 2010-03-22

@Supervizor: Poenta je u tome da li je U SRBIJI 'Isaac Asimov' jednako poznat kao 'Arthur Clarke'. Opsta informisanost nije univerzalna. Nisu svi 'poznati' svuda jednako poznati. Artur Klark jeste neuporedivo poznatiji U SRBIJI nego Isak Asimov. Dalje, ja jesam ISPRAVNO kucao imena. Na srpskom jeziku.

Stanko, napisao si nesto sto apsolutno stoji, sa cim nemam problem, a pritom sa odredjenom dozom cinizma... Dobar si, dobar... Ja lepo priznah da me fantastika apsolutno ne zanima, pa ne vidim da je problem da 'otprilike' budem upoznat sa likom i delom doticnih... A, jos i rekoh da mi je drago sto sam nesto novo naucio u slagalici, a ti tako... Eee, Stanko, Stanko... - Цане Вукић 2010-03-22

@petar_m: da, u pravu ste, bar što se tiče tačke gledišta. Doduše, pitanje koliko je uopšte broj Google stranica merodavan za nas. - Supervizor 2010-03-22

@petar - ja nisam široko obrazovan, niti sebe smatram informisanim, štaviše, izuzev par tema u koje se razumem uglavnom sam duduk za sve ostalo, ali opet sam i za Asimova i za Klarka i za Kinga čuo još u nižim razredima osnovne škole. Takođe ne čitam puno, ne samo SF nego uopšte, ali sam od svakog od pomenutih pročitao bar jedno delo. Nije mi namera bila da uvredim Vas i Vaše prijatelje već sam samo izneo konstataciju koja mi je prva pala na pamet. Povrh svega, ovo je samo igra u kojoj možemo i štošta novoga naučiti tako da nema razloga da se ljutite.
Sve najbolje - Stanko 2010-03-22

Rasprava o lakim i teskim pitanjima je suvisna postoji samo ono sto znas i sto nezanas. Gledao sam milionera kad dete od cetri godine odgovara na pitanje koje nije znao masinski inzinjer, ili kad clanica mense nezna sta je duplo golo tako da svaki komentar je suvisan - Gale Djordjevic 2010-03-22

Mamo malo, pa mi ne obracunate dobro spojnice. Ima li nade da ispravite to? - mikirubiroza 2010-03-23

Na kom jeziku se priznaju rešenja u Slagalici? Današnja 'kompjuterova' reč nije iz srpskog jezika. - Цане Вукић 2010-03-23

Danas u igri moj broj do pred kraj nisam uspeo da unesem podatke tek pred kraj se odblokiralo ali nisam uspeo da ubacim kompletno resenje(nisam ubacio jos (6x3). Ako je moguce da odigram ponovo bio bih vam zahvalan. - Gale Djordjevic 2010-03-23

U finalu petog ciklusa,Mihajlo Nejkov i Vladimir Krnjac imali su asocijaciju kojoj je resenje bilo Isak Asimov,resili su je,ako je to neki parametar,a kolone su bili JA,ROBOT,SVEMIR,STRUJE...Prema tome,oni koji nisu znali (a priznajem da sam i ja medju njima) nemaju razloga da se ljute zbog toga,ne moze se sve znati... - NebojsaJevtovic 2010-03-23

@Nebojsa: Izgleda da je prilično kontraproduktivno voditi ikakve rasprave putem interneta, jer, uglavnom, nemamo sposobnost ni da dobro pročitamo i shvatimo šta je 'pisac hteo da kaže', niti da se precizno izrazimo. Od čiste zajebancije, preko objašnjavanja kako mi je drago što sam naučio nešto novo, ispade da sam se ljutio što je bilo nešto što nisam znao... ako se ovo na mene odnosi...
@Stanko: Pročitaj svoju poslednju rečenicu, a onda i moj komentar koji joj je prethodio. Ja napišem da je bitna igra i učenje novih stvari, a ti me savetuješ da se 'ne ljutim' sa obrazloženjem kako je ovo 'samo igra u kojoj možemo i štošta novo naučiti'. Stvarno sam zbunjen.
Dosta od mene po ovoj temi. :-) - Цане Вукић 2010-03-23

@Petar,nije bilo zle namere u mom objasnjenju,niti se na ikoga licno odnosilo,uostalom,i ja sam to prilikom naucio nesto novo... - NebojsaJevtovic 2010-03-23

jel kompijuter ili kompjuter?
ipak mislim da je racunar. - attila bujdoso 2010-03-23

u kojoj grupi svira angus jang? a kakvo je resenje u spojnicama? - attila bujdoso 2010-03-23

Atilla@ Uh,Malcolm i Angus,AC DC,naravno!!! - NebojsaJevtovic 2010-03-23

@attila: Angus svira u AC/DC, a to je isto i resenje u spojnicama. Cemu to pitanje i otkrivanje odgovora drugim igracima? - Supervizor 2010-03-23

prosto,nije mi priznat odgovor.
- attila bujdoso 2010-03-24

@petar_m Jucerasnja rec koju je predlozio kviz je hrvatska. Postoji i nasa rec sa tim znacenjem i zavrsava se na ----ovano a ne na ---irano :-s - Fellow 2010-03-24

@atila: Pravilno je ''kompujter''.
@Ctl: Pa, da, bas zbog toga sam i reagovao. Da je bila neka na norveskom - ne bih. :-) - Цане Вукић 2010-03-24

Sto bi rekao Rambo "kompujter" :-D Doduse racunar je nasa rec. - Fellow 2010-03-24

Da, zato se časopis zove Svet Računara, a ne Svet Kompjutera... ili možda... možda ipak mogu obe reči da se koriste... Ili hoćete da kažete da sada treba da izbacimo sve reči stranog porekla? Na kraju krajeva, nismo stavili računalo, zar ne? - Supervizor 2010-03-24

Nemam nista protiv stranih (engleskih) reci u svetu 'racunara', cak sam i protiv prevodjenja svega i svacega... Ali protiv namerno iskvarenih srpskih reci u cilju stvranja novog jezika... >:-( - Цане Вукић 2010-03-25

u Ko zna zna imate dva tacna odgovora na pitanje o boginji. Jedna je grcka a druga njen rimski pandan. - Meda 2010-03-25

Ali, prvo se rodila ova grcka. :D - Цане Вукић 2010-03-25

Cuni mi se da su poslednjih dana i spojnice i asocijacije jako lake, uz par izuzetaka... - Carl Hanratty 2010-03-27

... a i brojke :) - Carl Hanratty 2010-03-29

Ali pitanja za Ko zna zna nisu mogla biti gora nego danas - odakle ih kopate? - Branis 2010-03-30

@Branis: od februara idu iskljucivo pitanja, spojnice i asocijacije koja salju igraci. - Supervizor 2010-03-30

Kontam, ali ova od danas su stvarno katastrofa! :) - Branis 2010-03-30

Zasto mi je za asocijaciju dodeljeno samo 14 poena umesto 37 za 31.03.2010. - snevanja 2010-03-31

@snevanja: sistem kaze da ste resili 2 kolone, ali ne i konacno resenje. - Supervizor 2010-03-31

Otto von Bismarck je rođen 1815, a ne 1915..:) - Vladan Lukić 2010-04-01

@Vladan: u pravu ste. Hvala na ispravci. - Supervizor 2010-04-01

A košarkaš Marc Jackson je rođen 1975.godine a ne 1965. kao što je pisalo u Spojnicama ako se dobro sećam. - Mikser 2010-04-01

@Mikser: Mark Jackson, čuveni plejmejker, All Star igrač, drugi na listi najboljih asistenata NBA lige svih vremena i trenutno sportski komentator NBA utakmica za ESPN i ABC je rođen 1965. Možda ste Vi mislili na nekog drugog Marka Džeksona? - Supervizor 2010-04-01

Danas mi nije priznato konacno resenje asocijacije jer sam ja napisala srpsku transkripciju a u konacnom resenju je engleski. Nije u redu imala sma tacno resenje - imagine 2010-04-02

@ Supervizor:Jesam na onoga što je igrao za Olimpijakos 2008.godine.I meni nije priznato konačno resenje jer nisam znao kako se piše na engleskom.Nije fer,izgubih bodove a znao sam o kome se radi. - Mikser 2010-04-02

@imagine i @mikser, sistem prihvata odgovor i na srpskom, pa cak i da se samo ukuca prezime. Ako ste to pokusali i nije privaceno, onda je verovatno bio neki problem u vasem browseru. Odgovor na engleskom se prikazao na ekranu samo iz razloga sto može samo jedan odgovor da se vidi u polju. - Supervizor 2010-04-02

Meni se danas desilo isto, nije mi priznato konacno resenje u asocijacijama. Pisala sam i samo prezime i ime i prezime, ali nije prihvaceno. - petmarija 2010-04-02

Niste nam prihvatili resenje u igri Moj broj. Dobili smo 110(zadato 111), a nismo dobili nijedan poen ???!!! - Zagor 2010-04-02

@Zagor: uneli ste formulu: ( 1 + 1 + + 1 + 1 ) * 33 - 22. Problem je sto je znak + ponovljen 2 puta. - Supervizor 2010-04-02

@ Supervizor:Pokušao sam i ime i prezime i samo prezime na srpskom ali sam dobio poruku odgovor nije tačan.A ja do sada nikada nisam imao prablema sa browserom. - Mikser 2010-04-02

Sta bi sa predlogom da novi komentari budu na vrhu kao i opcija "dodaj komentar" - Gale Djordjevic 2010-04-02

Molba za supervizora ako je moguce da ponovo odigram skocka, kompjuter mi je blokirao i naravno vreme mi je isteklo. Zao mi je zato sto mislim da mi se dosad nije desilo da ne resim skocka pa da ne kvarim tradiciju HVALA. - Gale Djordjevic 2010-04-02

@Gale: bice komentari, samo nam to nije jos na vrhu liste. Trenutno pregovaramo sa raznim provajderima o SMS naplati za pristup rang listi i radimo na razvoju programskog dela koji to pokriva. - Supervizor 2010-04-02

Hvala Supervizoru za ponovo odigrane asocijacije od juče. - Mikser 2010-04-02

Ulažem prigovor na pitanje "Šta je apaš". - Vlada T 2010-04-03

Od kad je papagaj domaca zivotinja? - Kalimist 2010-04-03

Otkad su ga stavili u kavez. - Vlada T 2010-04-03

Ako u spojnicama 0d 01. 04. obeležim da su Čkalja i Quade glumci i dobijem informaciju da sam pogrešio o čemu se tu zapravo radi? Možda je i to prvoaprilska šala. - Smrt Fašizmu 2010-04-03

@Smrt: pored svakog imena stoji i godina rođenja. Naslov spojnice je: Poznate ličnosti i godine rođenja. Zanimanje je čisto dodato kao pomoć. - Supervizor 2010-04-03

@Vlada T: izraz se uglavnom koristi u Vojvodini. Potiče od naziva američkog indijanskog plemena (eng. Apache), a koristi se da označi nevaljalce, loše ljude, "bitange" i sl. često u kontekstu usmereno ka deci i omladini. - Supervizor 2010-04-03

@Navras: vrlo diskutabilno. Ima papagaja koji čak i nisu u kavezu, ali neće da pobegnu. Ipak, da izbegnemo zabune budućim igračima, stavićemo neku drugu pticu. - Supervizor 2010-04-03

@Supervizor - zašto ste onda ponudili i odgovor "indijanac"? - Vlada T 2010-04-03

Apač=indijanac; apaš=propalica. - Kalimist 2010-04-03

kod nas se imena pisu po Vuku,a ne kao u asocijacijama od 2.Aprila.Konacno resenje je bilo GEORGE ORWELL,a ne Dzordz Orvel...
- DECHKOTZAR 2010-04-03

Ponegde "Apache" prevode i kao "Apaš", u svim knjigama Karla Maja koje sam pročitao, na primer. Istina je da je to češće kod Hrvata, ali svejedno.
Ako je to reč koja je nastala od imena indijanskog plemena, a u ponuđenim odgovorima imam originalno značenje, naravno da ću prvo da odaberem original.
Ne bih se bunio da niste ponudili originalno značenje, jer znam za onu drugu upotrebu, ali zamislite sad pitanje: "Šta je zebra?" Ponuđeni odgovori: A: Pešački prelaz; B: Prugasta životinja; C...
- Vlada T 2010-04-03

@Vlada, pa zar ne bi svako pogodio tu asocijaciju? - Supervizor 2010-04-03

@DECHKOTZAR: Konačno resenje je bio pojam, tj. određeno ime i prezime. Mogli ste da napišete i GEORGE ORWELL ili samo ORWELL ili ORVEL ili DŽORDŽ ORVEL ili DZORDZ ORVEL. Sistem prihvata svih 5 varijanti, a na kraju može da ispiše samo jednu i onda bira prvu sa spiska. - Supervizor 2010-04-03

...Radilo se o igri Ko zna zna, ne o asocijacijama. - Vlada T 2010-04-03

@Vlada T: da, u pravu ste, ispada da je bilo 2 tačna odgovora. - Supervizor 2010-04-03

Molim supervizora da mi pojasni od kad je papagaj domaca zivotinja??? Ja sam veterinar i do sad nisam cula takvo nesto. - Pahuljica 2010-04-03

Bravo za slagalicu!Ulepšavate dane mojoj porodici i meni!!! - ACIGARD 2010-04-04

@Supervizor,meni Dzordz Orvel nije bilo prihvaceno,pa sam nakon par pokusaja kucao Orvel i bilo je ok! Ne cipadlacim za ta 2-3 poena,ali cisto da znate da Dzordz nije prihvatljiv! - NebojsaJevtovic 2010-04-05

@Nebojsa, stvarno, u pravu ste i Vi i ovi takmičari koji su se već žalili. Čudno, iz nekog razloga prihvata George Orwell i Džordž Orvel, ali neće Dzordz Orvel. Ispitaćemo šta je u pitanju (izgleda da ima neke veze što je slovo DŽ) pa ćemo ispraviti da se to ne događa u budućim asocijacijama. - Supervizor 2010-04-05

Asocijacije za 2. mart.
Na kom jeziku treba da odgovaramo na asocijacije, srpskom ili engleskom? Naime nije mi priznato rešenje Žorž Orvel, zato što je po Vašem bilo George Orwell. - zsnnj 2010-04-05

@zsnnj: Moze na srpskom i engleskom, ali ne moze da na francuskom. Pošto nije u pitanju francuz, već Englez onda nije Žorž, već Džordž. - Supervizor 2010-04-05

U asocijacijama posle tri otvorena polja A,B,C OTVARAM KONAČNO DVA PUTA EXIT, EKZIT, računar ne prihvata da bi konačno rešenje otvorio exit ,šta je razlog''' - vasilije savić 2010-04-06

@vasilije: ne znamo. Prihvatljivi odgovori su: exit, egzit i eksit. - Supervizor 2010-04-06

Kad u slagalici nesto pogrese, oni se samo izvinu, priznaju gresku i to je to? Pa mogli biste da nam vrcate poene ili mogucnost da se odigra igra ponovo?
P.S. Jos nisam dobila objasnjenje za papagaja? - Pahuljica 2010-04-07

@Pahuljica, vas komentar za papagaja se pojavio nekoliko sati nakon sto je na sajtu vec bilo promenjeno da ne bude vise papagaj. Pa cak i da je ostao papagaj, ne vidimo razlog za davanje ikakvih poena, kada cinjenica da li je papagaj domaca zivotinja ne menja pitanje: koja zivotinja ne daje mleko. I dalje je papagaj odgovor, bez obzira da li je domaca ili divlja zivotinja. Inace, uvek dajemo mogucnost da se ponovo odigra ako je u pitanju cela igra, a ne deo. Sistem nam ne omogucuje da imamo uvid u pojedinacne odgovore u igri ko zna zna, tako da ne mozemo samo da naknadno priznamo 1 odgovor jer i ne znamo ko je sta odgovorio. - Supervizor 2010-04-07

današnje spojnice-Italijanske regije :Toskana nije Venecija već Firenca - ACIGARD 2010-04-13

@ACIGARD: u pravu ste, hvala na ispravci. - Supervizor 2010-04-13

Upravo sam odigrala slagalicu za danas i dobila istu rec kao i vi,samo je vasa u muskom,a moja u zenskom rodu,pa ste mi trazili objasnjenje,koje sam vam i napisala.Interesuje me objasnjenje i vase reci,kad smo vec kod toga,kao i prevod one od juce.Volela bih da postoji opcija da nas obavestite kada nam naknadno priznajete poene. - Oljenjka 2010-04-13

sep.28.osvojeno 30 poena u igri skocko,medjutim kad je prebacivalo na server ukocilo se i dobio sam 0 poena - Branimir Nedimovic 2010-04-18

Imam problem sa spojnicaom od 18.4., odigrao sam je i svi su mi odgovori bili tačni ali mi se pojavila poruka da je rešenje već vidjeno, što naravno nije tačno, i sada mi stoji da ta spojnica nije odigrana pa molim supervizora da vidi u čemu je problem. pozdrav - backo 2010-04-20

I ja imam isti problem kao i backo, samo sa spojnicom od dana 2010-04-20. Molim supervizora za pomoć. Hvala. - Filip Blagojevic 2010-04-22

imam primedbe na vas fond reci...Zovite Milku Canic!A jedva cekam da uvedete placanje pa da vidim te genijalce koji imaju svakog dana blizu 200 poena,ljudi su neverovatni kompleksi...Verovatno se hvale negde kako sve znaju...Podrzavam vas u svemu - janicar 2010-04-25

nije Ukraina vec Ukrajina e nije nego - bsstanic 2010-04-25

neznam kako da popravim igru skočko u slagalici. - Rada 2011-02-23

Dodaj komentar

Samo registrovani korisnici sa 5000 ili više poena mogu da ostavljaju komentare.

 

Stranica kreirana za 0.0202 sec.

Copyright © 2024